Kontaktujte nás
Odeslat poptávku
Jsme na Facebooku
Jsme na LinkedIn
1556895501_mustek-dlhh.jpg
  • 1556895501_mustek-dlhh.jpg

Elektrohydraulický mùstek se sklopným čelem série DLHI

Elektrohydraulické vyrovnávací můstky se sklopným čelem z řady DLHH jsou nejoptimálnějším zařízením, umožňujícím organizovat nakládací prostor a zajistit rychlou nakládku a vykládku. Při aktivaci se můstek zvedne a čelo se otočí a sklopí. Následně se můstek spouští až na podlahu korby nákladního auta. Systém je tak připraven k použití. Po dokončení nakládky a vykládky se můstek zvedne, čelo se spustí a umístí do svislé polohy, můstek se vrátí do výchozího postavení. Instalace je možná zabudováním a zavěšením.

Různorodost naších nakládacích můstků Vám umožňuje vybrat nejvhodnější řešení pro jakýkoliv podnik.

  • ParametryElektrohydraulický můstek se
    sklopným čelem série DLHHI
    Délka, mm 2 500/3 000/3 500/4 000/4 500 Rozměry jsou se sklopeným čelem
    Šířka, mm 1 800/2 000/2 200
    Délka čela, mm 400 (500 na vyžádání)
    Pracovní rozsah, mm od –350 do +550
    Počet zvedacích válců, ks 1 (2 na vyžádání)
    Nosnost, kg 6 000/10 000
    jiné pouze na vyžádání
    Teplotní rozsah, °C –30… +50
    Barva černá (RAL 9005)
    Práškové barvení s předběžným kuličkováním, jiná barva pouze na vyžádání

    Hlavní výhody:

    • Samočisticí závěsy mezi můstkem a čelem
    • Délka čela je 400 mm (na objednávku lze prodloužit až na 500 mm)
    • Při práci s naklopeným nákladním autem lze můstek naklopit do strany o 100 mm
    • Díky žlutočernému výstražnému pásmu je vidět, že je můstek nad rampou
    • Povrch můstku je z vlnitého plechu zajišťujícího nejlepší spoj s koly nakladače
    • Opory čela zajišťují bezpečný příčný pohyb uzavřeným můstkem
    • Bezpečnostní systém hydraulického zařízení ihned zastavuje můstek v případě přetržení hadice či náhlého přesunu auta z místa práce
    • Boční bezpečnostní krytky chrání před zasažením nohou obsluhy v mezeře mezi můstkem a otvorem v průběhu prací
    • Blokovací mechanizmus (podpěra k údržbě) zajišťuje bezpečnou údržbu a opravu můstku

    Povrch vyrovnávacího můstku je z vlnitého ocelového plechu o tloušťce 6 až 8 mm s výškou vlny 0,6 až 2,4 mm. Vyrovnávací můstek je vyroben z ocelového plechu o tloušťce 6 mm s výškou vlny 0,6 až 1,8 mm pro práci při nakládce a vykládce pomocí standardního 4kolového nakládače s nafukovacími koly. Je vyroben z ocelového plechu o tloušťce 8 mm s výškou vlny 0,8 až 2,4 mm pro použití při nakládce a vykládce pomocí zařízení s vysokým bodovým zatížením (například elektrické vysokozdvižné vozíky).

    Případné menší deformace horního plechu můstku nemají vliv na funkčnost zařízení. Rampa je vyrobena z vlnitého ocelového plechu o tloušťce 12 mm s výškou vlny 1,2 až 3,6 mm. Podélné nosníky jsou v provedení z I nosníků 100/120 mm či L profilu o velikosti 140 x 40 x 4 mm, trám z profilu 100/120 mm. U můstků s délkou přes 3500 mm, jsou podélné nosníky a trámy z I profilů 120 mm.

    KONSTRUKCE

    DLHH structure

    1. čelo
    2. boční bezpečnostní kryty
    3. válec čela
    4. podpěra údržbářská
    5. zvedací válec
    6. hydraulická pumpa
    7. kryt můstku
    8. výstražné žlutočerné pásmo
    9. trám
    10. řídící jednotka

    PODMÍNKY PROVOZOVÁNÍ VÝROBKŮ

    1. K zajištění spolehlivé a bezporuchové činnosti vyrovnávacího můstku je doporučována pravidelná technická prohlídka a údržba.
    2. Při řízení vyrovnávacího můstku dbejte, aby pracovní zóna byla bez osob a nákladu.
    3. Při práci vyrovnávacího můstku budou vrata otevřená.
    4. Zkontrolujte, aby vozidlo bylo zaparkováno správně. V případě nebezpečí pohybu auta zajistěte kola pomocí blokátorů kol.
    5. Před nakládkou a vykládkou zkontrolujte, aby celá šířka rampy byla uložena na korbě vozidla. Minimální vzdálenost posunu rampy do korby vozidla je 100 mm.
    6. Řídící jednotka bude vždy uložena tak, aby operátor mohl kdykoliv zkontrolovat průběh nakládky a vykládky.
    7. U standardních nakladačů s nafukovacími koly je přípustné použití vyrovnávacích můstků s bodovým zatížením 1,3 N/mm2.
    8. U nákladního zařízení s vysokým bodovým zatížením jako jsou elektrické vysokozdvižné vozíky, paletovací vozíky, vysokozdvižné vozíky a sběrače objednávek s PU koly budou vždy použity můstky s bodovým zatížením 6,5 N/mm2.

Dotaz na produkt

Elektrohydraulický mùstek se sklopným čelem série DLHI

Doporučit kamarádovi

Elektrohydraulický mùstek se sklopným čelem série DLHI


Příslušenství

Nárazníkový sloupek je určen k zabránění poškození rohových stojanů vrat při vjezdu nakladačů, jsou instalovány uvnitř prostoru.

Průměr sloupku je od 100 do 159 mm.

Nárazový sloupek
bez DPH:
1.214,88 CZK
s DPH:
1.470,00 CZK

Vodicí koleje zajišťují rychlost a přesnost zaparkování vozidla. Mají podobu ocelových trubek s kotvícími výstupky. Jsou dodávány dva druhy kotev se šroubovou kotvou či k zabetonování.

Vodicí kol s kotevními šrouby
bez DPH:
7.082,64 CZK
s DPH:
8.570,00 CZK

Základny gumový nárazník 250 × 250 × 100 mm. Zajišťují bezpečný dojezd vozidla k místu nakládky a zabraňují poškození stěn. Působí jako zařízení omezující náraz při špatném přistavení

Gumový nárazník 250 × 250 × 100 mm
bez DPH:
1.417,36 CZK
s DPH:
1.715,00 CZK

Základny gumový nárazník 450 × 250 × 100 mm. Zajišťují bezpečný dojezd vozidla k místu nakládky a zabraňují poškození stěn. Působí jako zařízení omezující náraz při špatném přistavení

Gumový nárazník 450 × 250 × 100 mm
bez DPH:
3.037,19 CZK
s DPH:
3.675,00 CZK
Montáž nakládacího můstku v Lázních Toušeň
Montáž nakládacího můstku v Lázních Toušeň
Dodávka mobilní rampy v České republice
Montáž nakládacího můstku v Lázních Toušeň

Poptat produkt

Povolené přípony souborů:
PDF,JPEG,BMP,PNG,JPG
PDF,JPEG,BMP,PNG,JPG

Kontaktujte nás

Povolené přípony souborů:
PDF,JPEG,BMP,PNG,JPG
PDF,JPEG,BMP,PNG,JPG

Přihlášení / registrace