ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator
Zákaznická linka (+420) 728 340 324
Po - Pá od 08:00 do 17:00 h.
Jedeme na plno a doručujeme v čas. Zjistit více informací

Elektrohydraulický mùstek s výsuvným čelem série DSI

Elektrohydraulické vyrovnávací můstky s výsuvným čelem z řady DSI patří mezi nejefektivnější zařízení k přístupu skladové nakládací techniky do korby nákladního auta při nakládce a vykládce. Používá se v případech, vyžadujících přesné umístění čela do nákladního auta, například při boční nakládce či při minimálním prostoru mezi okrajem nákladního auta a naloženým nákladem. Čelo umožňuje použití s auty užšími než šíře vlastního čela. Můstek se při aktivizaci zvedne a čelo se vysune, můstek pak spouští až čelo dosáhne podlahy korby vozidla. Po skončení nakládky a vykládky se můstek zvedne a čelo zasune, můstek se vrátí do původní pozice. Instalace je zavěšením či zabudováním.

Různorodost naších nakládacích můstků Vám umožňuje vybrat nejvhodnější řešení pro jakýkoliv podnik.

Parametry Elektrohydraulický můstek s
výsuvným čelem série DSI
Délka, mm 2 500/3 000/3 500/4 000 Rozměry jsou se zasunutým čelem
Šířka, mm 2 000/2 200/2 400
Délka čela, mm 500/1 000
Pracovní rozsah, mm od –430 do +480
Počet zvedacích válců, ks 2
Nosnost, kg 6 000/10 000
jiné pouze na vyžádání
Teplotní rozsah, °C –30… +50
Barva černá (RAL 9005)
Práškové barvení s předběžným kuličkováním, jiná barva pouze na vyžádání

Hlavní výhody:

  • Délka čela 500/1000 mm,
  • Při použití s nakloněným vozidlem lze můstek naklonit do strany až o 100 mm,
  • Díky žlutočernému výstražnému pásmu je viditelné, kdy je můstek nad rampou,
  • Povrch můstku je z vlnitého plechu, zajišťujícího lepší spojení s koly nakladače,
  • Opory zajišťují bezpečný příčný pohyb můstkem,
  • Bezpečnostní systém hydraulického zařízení ihned zastavuje můstek v případě přetržení hadice či náhlého přesunu auta z místa práce,
  • Blokovací mechanizmus zajišťuje bezpečnou údržbu a opravu můstku

Povrch vyrovnávacího můstku je z vlnitého ocelového plechu o tloušťce 8 až 10 mm s výškou vlny 0,8 až 3,0 mm. Vyrovnávací můstek z ocelového plechu o tloušťce 8 mm s výškou vlny 0,8 až 2,4 mm je určen k použití při nakládce a vykládce pomocí standardního 4kolového nakladače s nafukovacími koly. Vyrovnávací můstek z ocelového plechu o tloušťce 10 mm s výškou vlny 1,0 až 3,0 mm je vhodný k použití při nakládce a vykládce s přípustným zatížením můstku až 10 000 kg. Případné menší povrchové deformace můstku nemají vliv na funkčnost zařízení. Čelo je vyrobené z vlnitého ocelového plechu o tloušťce 12 mm s výškou vlny 1,2 až 3,6 mm. Podélné nosníky jsou v provedení z I nosníků 100 až 120 mm či L profilu o velikosti 187 x 70 x 4 mm, trám z profilu či z I profilů 100 až 120 mm.

KONSTRUKCE

mustek DS structure

  1. PVC přední clona
  2. čelo
  3. válec čela
  4. zvedací válec
  5. hydraulická pumpa
  6. kryt můstku
  7. trám
  8. výstražné žlutočerné pásmo
  9. řídící jednotka

PODMÍNKY PROVOZOVÁNÍ VÝROBKŮ

  1. K zajištění spolehlivé a bezporuchové činnosti vyrovnávacího můstku je doporučována pravidelná technická prohlídka a údržba.
  2. Při řízení vyrovnávacího můstku dbejte, aby pracovní zóna byla bez osob a nákladu.
  3. Při práci vyrovnávacího můstku budou vrata otevřená.
  4. Zkontrolujte, aby vozidlo bylo zaparkováno správně. V případě nebezpečí pohybu auta zajistěte kola pomocí blokátorů kol.
  5. Před nakládkou a vykládkou zkontrolujte, aby celá šířka rampy byla uložena na korbě vozidla. Minimální vzdálenost posunu rampy do korby vozidla je 100 mm.
  6. Řídící jednotka bude vždy uložena tak, aby operátor mohl kdykoliv zkontrolovat průběh nakládky a vykládky.
  7. U standardních nakladačů s nafukovacími koly je přípustné použití vyrovnávacích můstků s bodovým zatížením 1,3 N/mm2.
  8. U nákladního zařízení s vysokým bodovým zatížením jako jsou elektrické vysokozdvižné vozíky, paletovací vozíky, vysokozdvižné vozíky a sběrače objednávek s PU koly budou vždy použity můstky s bodovým zatížením 6,5 N/mm2.
Dostupnost:
Skladem

Příslušenství

  • Nárazový sloupek

    Nárazníkový sloupek je určen k zabránění poškození rohových stojanů vrat při vjezdu nakladačů, jsou instalovány uvnitř prostoru.

    Průměr sloupku je od 100 do 159 mm.

    bez DPH:
    1.264 Kč
    s DPH:
    1.530 Kč
  • Vodicí kol s kotevními šrouby

    Vodicí koleje zajišťují rychlost a přesnost zaparkování vozidla. Mají podobu ocelových trubek s kotvícími výstupky. Jsou dodávány dva druhy kotev se šroubovou kotvou či k zabetonování.

    bez DPH:
    7.355 Kč
    s DPH:
    8.900 Kč
  • Gumový nárazník 250 × 250 × 100 mm

    Základny gumový nárazník 250 × 250 × 100 mm. Zajišťují bezpečný dojezd vozidla k místu nakládky a zabraňují poškození stěn. Působí jako zařízení omezující náraz při špatném přistavení.

    Kotvicí materiál není součásti dodávky.

    Se jedna o 1 ks nárazníku, ne par.

    bez DPH:
    1.471 Kč
    s DPH:
    1.780 Kč
  • Gumový nárazník 450 × 250 × 100 mm

    Základny gumový nárazník 450 × 250 × 100 mm. Zajišťují bezpečný dojezd vozidla k místu nakládky a zabraňují poškození stěn. Působí jako zařízení omezující náraz při špatném přistavení

    Kotvicí materiál není součásti dodávky.

    Se jedna o 1 ks nárazníku, ne par.

    bez DPH:
    3.157 Kč
    s DPH:
    3.820 Kč

    Dotaz na produkt

    Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování je dovoleno pouze a jen s písemným souhlasem provozovatele.
    Zásady zpracování souborů cookie / Změna nastavení

    Přihlásit

    Sekční průmyslová vrata

    Vytvořit účet

    rolovací vrat