Těsnící límce s pevným rámem z řady D.SH-RD jsou navrženy pro velké množství nákladů, což se projevuje na jejich konstrukci. Rám je vyroben ze sendvičových panelů, obložených hliníkovým profilem. Čelní upínací deska je vyrobena z hliníkového, práškovou metodou lakovaného profilu. Materiál předních lišt je dostatečně elastický, má vysokou odolnost vůči opotřebení a pevnost v tahu. Při provádění nakládky a vykládky zajíždí karosérie nákladního automobilu částečně dovnitř límce. Horní a boční vertikální listy se upevňují na karosérii vozu a zajišťují těsnost mezi ní a skladištěm. Pokud používáte tento typ límce na plošině umístěné před skladištěm, je nutné instalovat vodítka pro kola nebo kovové dojezdy. Instalace se provádí nasazením.
-
Těsnící límce s pevným rámem série DSHRD
-
Těsnící límce nafukovací série DSHINF
Nafukovací těsnící límce série DSHINF jsou instalovány tam, kde je požadováno nejefektivnější těsnění a stálá teplota uvnitř prostoru (např. v expedičních skladech mrazíren). Při nakládce a vykládce vozu není těsnění přitlačeno k automobilu, jako při použití obdobného závěsného typu.
Nafukovací těsnicí límce obklopují karoserii ze všech stran a poskytují nejlepší utěsnění. Materiál nafukovacích polštářů Cordura je odolný vůči opotřebení a má vysokou pevnost v tahu. V průběhu prací zajíždí korba nákladního automobilu částečně do těsnícího límce. Horní a boční polštáře jsou nahuštěné, což zajišťuje vysokou těsnost mezi karoserií a budovami. Po dokončení se polštáře vypustí. Ovládání nafukovacích těsnících límců lze provádět z ovládacího panelu vyrovnávacího můstku (pomocí speciální řídicí jednotky s funkcí ovládání nafukovacích těsnících límců).
Při použití tohoto druhu límců je třeba na plošině před skladištěm instalovat vodítka pro kola nebo kovové dojezdy. Instalace se provádí nasazením.
-
Těsnící límce se stlačitelným hlinikovým rámem série DSHRT
Těsnící límec s rozkládacím hliníkovým rámem z řady DSHRT je klasickou volbou pro instalaci v místech s průměrným zatížením. PVC materiál, z něhož jsou vyrobeny přední desky, je pružný, odolný proti opotřebení a vysoce pevný v tahu. Během nakládky a vykládky horní a boční vertikální lišty těsnicího límce obepínají karosérii a zajišťují tak nezbytnou těsnost. V případě nepřesného přistavení vozidla se čelní rám poskládá do jednotlivých zešikmených kusů a po dokončení práce se automaticky vrátí do původní polohy. Těsnící límec se montuje nasazením.